تعمیر یو پی اس

چهارشنبه 15 مرداد 1399
15:56
سامان

مرکز تعمیرات یو پی اس UPS

بهترین روش برای امنیت بالاتر دستگاههای الکترونیکی و سیستم های صنعتی، استفاده از یو پی اس است. اما یو پی اس شما نیاز به نگهداری، تعمیر و یا حتی سرویس دارد تا پس از بروز مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری از خرابی دستگاه پیشگیری شده و دستگاه شما کمترین آسیب را ببیند.

در همین راستا بهترین امکانات را با توجه به ویژگی های مشتری و نیازهای قبل و بعد از فروش از قبیل آموزش کامل محصولات مشاوره قبل از خرید دستگاه یو پی اس و گارانتی محصولات به مدت 18 ماه ارائه می نماید.

خدمات و سرویس های شرکت آذران الکترونیک:

1) ارائه خدمات سرویس و نگهداری یو پی اس UPS در سریع ترین زمان ممکن به مشتریان در سطح ایران.
2) ارائه خدمات گارانتی یو پی اس های تعمیر شده در طول دوره.
3) ارتباط دائم با مشتریان شرکت حتی در ساعات غیر اداری.
4) ثبت سوابق و بایگانی اطلاعات مشتریان برای ارائه خدمات بهتر.
4) برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان اداره جات و سازمان ها و کارخانجات به درخواست مشتری.

جهت تعمیرات یو پی اس با ما تماس بگیرید:

۰۲۱-۸۸۸۱۰۴۳۱

آذران یو پی اس خود را متعهد به ارائه آخرین تکنولوژی روز با بالاترین کیفیت می داند. محصولات شرکت آذران الکترونیک الوند، با بالاترین کیفیت و با استفاده از بهترین قطعات تولید می شوند تا بیشترین کارایی و دوام را داشته باشند، آذران یو پی اس به کمک آحرین تکنولوژی های روز و کادری مجرب ارائه بهترین کیفیت در محصولات و کسب رضایت مشتریان گرامی را از وظایف خود می داند.
تیم پشتیبانی شرکت آذران یو پی اس با بیش از دو دهه سابقه درخشان متشکل از کادری مجرب و دوره دیده و با تجربه در زمینه الکترونیک قدرت و تعمیر یو پی اس متصدی ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد.


[ بازدید : 213 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به خدمات تخصصی یو پی اس است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]